Název:
Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp
Překlad názvu:
Innovation of the sports product - Czech Surfers Camp
Autoři:
Horáková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp Cíl: Cílem výzkumu je inovace produktu Czech Surfers Camp. Na základě analýzy primárních dat, získaných dotazováním od respondentů rozdělených dle osobní zkušenosti s účastí na Czech Surfers Campu, je cílem vyhodnotit jejich spokojenost a preference, které budou základem inovace. Sekundárním cílem je vyhodnocení loajality minulých účastníků kempu. Metody: Výběr vhodných výzkumných metod je veden motivací využití moderních způsobů získání dat. Výzkumný soubor je rozdělen na výběrové soubory minulých, budoucích (již si zakoupili voucher na rok 2022) a potenciálních účastníků. Použitá metoda online dotazování využívá webovou aplikaci optimalizovanou také pro mobilní prostředí a anket na sociálních sítích. Výsledky: Vyhodnocení spokojenosti účastníků Czech Surfers Campu na základě analyzované zpětné vazby ukazuje, že proces inovace produktu nemůže být plně podřízen požadavkům respondentů. Vypracovaný návrh aktualizovaného programu odráží výběr faktorů, které významně ovlivňují opakovanou či budoucí účast. Výzkum mimo jiné stanovuje také číselnou hodnotu loajality minulých účastníků. Klíčová slova: Surfový kemp, surfing, surfový turismus, moderní způsoby dotazování, zpětná vazba na sociálních sítíchTitle: Innovation of the Sport Product - Czech Surfers Camp Objectives: The main objective of the research is to create an innovated product Czech Surfers Camp based on the analysis of primary data obtained by survey. Respondents will be divided into individual groups based on their personal experience with participation in the Czech Surfers Camp. According to the evaluated results of preferences and satisfaction of participants, an updated model of the event program will be designed. It will reflect the requirements of individual groups of participants. The secondary goal is to evaluate the loyalty of past camp participants. Methods: The selection of suitable research methods is led by the motivation for the use of modern methods of data acquisition. The research file is divided into samples of former participants, future participants (they have already bought a voucher for 2022), and potential participants. The method of online survey uses questionnaires shared by a web application optimized for a mobile environment and also uses surveys on social media networks. Results: The result of Czech Surfers Camp participants' feedback shows that the innovation process of the event's program cannot fully follow the requirements of the respondents. The developed program reflects a factor range that...
Klíčová slova:
moderní způsoby dotazování; surfing; Surfový kemp; surfový turismus; zpětná vazba na sociálních sítích; feedback on social networks; modern methods of questioning; surf tourism; Surfcamp; surfing