Název:
Marketingová komunikace jako základní prvek marketingu
Překlad názvu:
Marketing communication as a basic element of marketing
Autoři:
MITÁŠOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké formy marketingové komunikace používá čerpací stanice Benzina Orlen při komunikaci se současnými nebo budoucími zákazníky a spotřebiteli a proč. Na základě získaných informací bylo Benzině Orlen navrženo využití dalších možných forem, včetně moderních systémů vhodných pro marketingovou komunikaci.The main goal of the diploma thesis was to find out what forms of marketing communication Benzina Orlen gas stations use when communicating with current or future customers and consumers and why. Based on the information obtained, Benzina Orlen was proposed to use other possible forms, including modern systems suitable for marketing communication.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; respondenti; zákazníci; čerpací stanice Benzina Orlen; Benzina Orlen gas station; customers; marketing communication; respondents Citace: MITÁŠOVÁ, Hana. Marketingová komunikace jako základní prvek marketingu. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/65235