Original title:
Marketingová komunikace jako základní prvek marketingu
Translated title:
Marketing communication as a basic element of marketing
Authors:
MITÁŠOVÁ, Hana Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké formy marketingové komunikace používá čerpací stanice Benzina Orlen při komunikaci se současnými nebo budoucími zákazníky a spotřebiteli a proč. Na základě získaných informací bylo Benzině Orlen navrženo využití dalších možných forem, včetně moderních systémů vhodných pro marketingovou komunikaci.The main goal of the diploma thesis was to find out what forms of marketing communication Benzina Orlen gas stations use when communicating with current or future customers and consumers and why. Based on the information obtained, Benzina Orlen was proposed to use other possible forms, including modern systems suitable for marketing communication.
Keywords:
Benzina Orlen gas station; customers; marketing communication; respondents; marketingová komunikace; respondenti; zákazníci; čerpací stanice Benzina Orlen Citation: MITÁŠOVÁ, Hana. Marketingová komunikace jako základní prvek marketingu. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/65235