Název: Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu
Překlad názvu: Critical fields of English language teaching from pedagogical-psychology point of view
Autoři: MAREŠOVÁ, Pavla
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formy a metody; funkční gramotnost; jazyková gramotnost; Klíčová slova: výuka anglického jazyka; kritická místa výuky anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu.; strategie a styly učení cizích jazyků; činitelé výuky; critical points in English language teaching from a pedagogical-psychological point of view.; forms and methods; functional literacy; Keywords: English language teaching; language literacy; strategies and styles of foreign language learning; teaching factors
Citace: MAREŠOVÁ, Pavla. Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/60732

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-516208


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet