Original title: Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu
Translated title: Critical fields of English language teaching from pedagogical-psychology point of view
Authors: MAREŠOVÁ, Pavla
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: critical points in English language teaching from a pedagogical-psychological point of view.; forms and methods; functional literacy; Keywords: English language teaching; language literacy; strategies and styles of foreign language learning; teaching factors; formy a metody; funkční gramotnost; jazyková gramotnost; Klíčová slova: výuka anglického jazyka; kritická místa výuky anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu.; strategie a styly učení cizích jazyků; činitelé výuky
Citation: MAREŠOVÁ, Pavla. Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/60732

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-516208


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share