Název:
Marketingová komunikace vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing communication of a selected company
Autoři:
HONYSZOVÁ, Pavla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného podniku. Následně je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti. Na základě těchto poznatků bylo zpracováno doporučení pro tuto společnost do dalších let.The aim of the bachelor thesis was to analyze the current state of marketing communication of selected company. Then an analysis is realised of communications tools which are used by the company. Based on these findings, recommendation were performed for this company to next years.
Klíčová slova:
komunikace; Marketingová komunikace; online komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama; Tchibo Praha; advertising; communication; direct marketing; Marketing communication; online communication; personal selling; public relations; sales promotion; Tchibo Praha Citace: HONYSZOVÁ, Pavla. Marketingová komunikace vybraného podniku. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59232