Original title:
Marketingová komunikace vybraného podniku
Translated title:
Marketing communication of a selected company
Authors:
HONYSZOVÁ, Pavla Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného podniku. Následně je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti. Na základě těchto poznatků bylo zpracováno doporučení pro tuto společnost do dalších let.The aim of the bachelor thesis was to analyze the current state of marketing communication of selected company. Then an analysis is realised of communications tools which are used by the company. Based on these findings, recommendation were performed for this company to next years.
Keywords:
advertising; communication; direct marketing; Marketing communication; online communication; personal selling; public relations; sales promotion; Tchibo Praha; komunikace; Marketingová komunikace; online komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama; Tchibo Praha Citation: HONYSZOVÁ, Pavla. Marketingová komunikace vybraného podniku. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/59232