Original title: Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
Translated title: ANALYSIS OF MARKETING ENVIRONMENT IN VÝSTAVIŠTĚ ČESKÉ BUDĚJOVICE, A. S.
Authors: SUCHÁ, Veronika
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: company environment; competitors; customers.; exhibitions; exhibitors; external environment; internal environment; macro {--} environment; micro {--} environment; opportunities; risks; strong points; Suppliers; the factors; the marketing environment; trade fairs; traders; visitors; Výstaviště České Budějovice a. s.; weak points; Dodavatelé; faktory; konkurence; makroprostředí; marketingové prostředí; mikroprostředí; návštěvníci; obchodníci; ohrožení; okolí podniku; příležitosti; silné stránky; slabé stránky; veletrhy; vnitřní prostředí; vnější prostředí; vystavovatelé; Výstaviště České Budějovice a. s.; výstavy; zákazníci.
Citation: SUCHÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8330

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513180


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share