Název: Faktory úspěchu z "brandingu místa" v evropských městech
Překlad názvu: Success factors of place branding of European cities
Autoři: Zakharova, Dinara ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: branding místa; ekonomická geografie; faktory politiky; Město; rozvoj; City; city development; economic geography; place branding; policy factors

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/177417

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510920


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-23, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet