Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Success factors of place branding of European cities
Zakharova, Dinara ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Práce se věnuje určení faktorů ovlivňujících úspěšnost place brandingu evropských měst. Za faktory, které mohou ovlivnit úspěšnost implementace city brandingu v evropských městech, jsou považovány zapojení zainteresovaných stran do procesu tvorby značky města, zaměření strategie city brandingu na občany a zvýšení kvality života, zapojení zainteresovaných stran na úrovni EU reprezentované sítí "Eurocities", řízení digitální identity a zahrnutí rétoriky udržitelnosti a "zelenosti" do strategie place brandingu. Analýza prokázala, že budování značky města je komplexní proces, který nelze ovlivnit jedním faktorem. V průběhu analýzy byly nastíněny tři faktory, které jsou nezbytné pro úspěch city brandingu evropských měst. Mezi tyto faktory patří zapojení zainteresovaných stran do procesu tvorby značky města, řízení digitální identity a zahrnutí rétoriky udržitelnosti a "zelenosti" do strategie tvorby značky místa. Rovněž byla identifikována kombinace faktorů postačující k vytvoření place brandingu. Aby byl tedy place branding úspěšný, měla by strategie place brandingu současně zapojit občany, zaměřit se na občany a zvýšení kvality života, zahrnout do své agendy řízení digitální identity a rétoriku "zelenosti" a udržitelnosti. Na základě případů vybraných ke studiu se ukázalo, že členství v síti...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.