Název: Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha během pandemie Covid-19
Překlad názvu: Analysis of marketing communication of SK Slavia Praha during the Covid-19 pandemic
Autoři: Hlaváč, Marek ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fotbal; marketingová komunikace; pandemie Covid-19; SK Slavia Praha; Sportovní marketing; Covid-19 pandemic; football; marketing communication; SK Slavia Prague; Sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176377

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510505


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet