Název: Vliv osobnosti a zvolených médií na vnímání pandemie Covid-19
Překlad názvu: The influence of personality and selected media on the perception of the Covid-19 pandemic
Autoři: El Hadjoine, Muhamed Amin ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: COVID-19; dezinformácie; falošné správy; kognitívna reflexia; osobnosť; pandémia; pomalé myslenie; päťfaktorový model osobnosti; sociálne média; zdravotnícka kríza; cognitive reflection; COVID-19; fake news; five-factor personality model; health crisis; misinformation; pandemic; personality; slow thinking; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176930

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510011


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet