Original title: Možnosti vedení žáků druhého stupně základní školy k sebeřízení v situacích výzvového chování
Translated title: This dissertation examines the possibilities of guiding secondary school students to self- regulation in situations of challenging behavior
Authors: Dubec, Michal ; Spilková, Vladimíra (advisor) ; Kasíková, Hana (referee) ; Tomková, Anna (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: challenging pupils' behavior; guiding pupils to self-regulation in situations of challenging behavior; Pupils' self-regulation; relational level of communication; semantic differential; Seberegulace žáků; sémantický diferenciál; vedení žáků k seberegulaci v situacích výzvového chování; vztahová rovina komunikace; výzvové chování žáků

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176135

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509977


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2022-10-09, last modified 2023-12-31


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share