Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti vedení žáků druhého stupně základní školy k sebeřízení v situacích výzvového chování
Dubec, Michal ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent) ; Tomková, Anna (oponent)
Mgr. Michal Dubec Disertační práce Možnosti vedení žáků druhého stupně základní školy k seberegulaci v situacích výzvového chování Abstrakt Disertační práce se zabývá možnostmi vedení žáků druhého stupně základní školy k seberegulaci v situacích výzvového chování. Práce je dělena do pěti kapitol, z nichž první čtyři představují její teoretický základ. První kapitola je věnována chování žáků. Jsou v ní popsány různé typy chování žáků, která vybočují z očekávání učitelů. Na tomto základě je definováno výzvové chování žáků, u kterého je popsána jeho etiologie. Druhá kapitola je věnována seberegulaci žáků. Nejprve vymezuje tento pojem a následně představuje vybrané koncepty seberegulace a mapuje ukotvení seberegulace žáků v platných kurikulárních dokumentech. V závěru popisuje jednotlivé komponenty seberegulace, na jejichž rozvoj může učitel působit. Navazující třetí kapitola je věnována komunikaci mezi učiteli a žáky v situacích výzvového chování žáků. Pozornost je zde věnována především vztahovým signálům komunikace, vztahově rizikovým výrokům a dopadům vztahové roviny komunikace na rozvoj seberegulace žáků. Teoretickou část uzavírá kapitola popisující konkrétní principy komunikace s potenciálem rozvoje seberegulace žáků v situacích jejich výzvového chování. V páté kapitole jsou představeny dva hlavní cíle,...

Viz též: podobná jména autorů
4 Dubec, Marek
3 Dubec, Matej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.