Název: Novinářské brandingové chování na sociálních sítích: Vytváří si indičtí političtí novináři značku online?
Překlad názvu: Journalistic Branding Behaviour on Social Media: Do Indian political journalists create a brand online?
Autoři: Joshi, Kirti ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýza profilu; indický novinář; Twitter; žurnalistický branding; Indian Journalist; Journalistic Branding; Profile Analysis; Twitter

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/177075

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2022-10-23.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet