Název: Veřejná diplomacie a nation branding Českého centra v New Yorku
Překlad názvu: A case study on public diplomacy and nation branding - the Czech center in New York City
Autoři: Richter, Daniel ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikace; marketing; nation branding; PR; veřejná diplomacie; Česká centra; Communication; Czech centers; marketing; nation branding; PR; public diplomacy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176427

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509556


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet