Název: Strategie vstupu na zahraniční trh vybrané společnosti
Překlad názvu: Foreign Market Entry Strategy of the Chosen Company
Autoři: Medek, Michal ; Lustig, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: B2B; cultural aspects; entry strategy; market analysis; sanitary systems; analýza trhu; B2B; kulturní aspekty; sanitární vybavení; Strategie vstupu

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507994


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-09-18, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet