Název:
Strategie vstupu na zahraniční trh vybrané společnosti
Překlad názvu:
Foreign Market Entry Strategy of the Chosen Company
Autoři:
Medek, Michal ; Lustig, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce se zaměřuje na českou společnost JOHNNY SERVIS, s.r.o. a její aktuální záměr, kterým je vstup na zahraniční trh. Po vzájemné diskuzi se společnost rozhodla participovat v této práci a ocenila tuto možnost. Zprvu se rozhodovala mezi více možnostmi v rámci jednotlivých trhů, avšak nakonec se vyjádřila s prosbou o zpracování této práce na vstup na německý trh.
This master’s thesis is focused on the Czech company JOHNNY SERVIS, s.r.o. and its current intention to enter a foreign market. After mutual discussion, company showed interest in help with this issue and be the subject of this thesis. The company considered more markets as the final destination to enter, but in the end asked to focus this thesis for the entry of German market.
Klíčová slova:
B2B; cultural aspects; entry strategy; market analysis; sanitary systems; analýza trhu; B2B; kulturní aspekty; sanitární vybavení; Strategie vstupu
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208386