Název:
Návrh zdokonalení vybraných prvků marketingového mixu
Překlad názvu:
Proposal for selected marketing mix elements improvements
Autoři:
Vinkler, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti Prograin ZIA, s.r.o., analýzu konkurence na českém a zahraničním trhu, průzkumu trhu zákazníků a následně na návrhy pro upravení, respektive zdokonalení komunikačního mixu. Teoretická část práce se zabývá marketingem, komunikačním mixem a marketingovou komunikací. Praktická část je věnována návrhům ke zdokonalení komunikačního mixu a jejich aplikaci. Firma Prograin Zia, s.r.o. se zabývá obchodní činností specializovanou na obchod s osivy sóji, lupiny a zemědělskými produkty.
This thesis focuses on the analysis of actual communication mix state of Prograin Zia, s.r.o., competitor analysis, customer market research and consequently on proposals for adjusting, better said improving the communication mix. The theoretical part deals with marketing, communication mix, marketing communication and business environment analysis. The practical part is about the design of an improved communication mix and its application. Prograin ZIA, s.r.o. deals with trading activities specialized in the trade of soya, lupine and agricultural products.
Klíčová slova:
Komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový prlzkum; Communication mix; marketing; marketing communication; marketing research; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208396