Název:
Veřejná diplomacie a nation branding Českého centra v New Yorku
Překlad názvu:
A case study on public diplomacy and nation branding - the Czech center in New York City
Autoři:
Richter, Daniel ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zjištění úspěšnosti Českého centra v New Yorku ve veřejné diplomacii a nation brandingu. Práce se dělí na 5 částí a závěr. Hlavním cílem práce bylo zjistit poslání Českého centra a na to poté navázat výzkumem, zda je ve své činnosti úspěšný. Práce podotýká na vývoj českých center i konkrétního centra v New Yorku, poté se baví o hospodářské situaci. Hlavně práce podotýká jaká jsou nejdůležitejší činnosti centra. Pracuji jak se zdroji od českých center (rozhovory s generálním ředitelem Českých center a s ředitelem Českého centra v New Yorku), tak s odbornou literaturou či se zpravodajstvím. Velká část práce také spočívá ve výzkumu. Tam jsem zjišťoval od českých i amerických respondentů co by si představovali v českém centru. Poté s porovnáním těchto výsledků s jinými zjištěnými informacemi mohu říct, zda je České centrum v New Yorku efektivní a přidat kratší doporučení.The aim of this bachelor thesis is to determine the success of the Czech Center in New York in public diplomacy and nation branding. The thesis is divided into 5 parts and a conclusion. The main objective of the thesis was to find out the mission of the Czech Center and then to follow this up with research on whether it is successful in its activities. The thesis notes the development of the Czech Centers in general and the specifics of center in New York, then discusses the economic situation. Mainly the thesis notes what the most important activities of the centre are. I worked with sources from the Czech Centrers directly (interviews with the Director General of the Czech Centres and the Director of the Czech Center in New York), as well as with professional literature or news reports. A large part of the work also consists of research. There I found out from both Czech and American respondents what they would like to see in at a Czech Center. Then, by comparing these results with other information found, I can say whether the Czech Center in New York is effective and add short recommendations for their communication.
Klíčová slova:
amerika; covid; diplomacie; EUNIC; koncerty; konvalina; konzulát; kultura; manhattan; ministerstvo zahraničních věcí; nation branding; new york; nyc; příspěvková organizace; usa; velvyslanectví; veřejná diplomacie; výstavy; černý; české centrum; america; concerts; consulate; covid; culture; czech center; diplomacy; dunded organization; embassy; EUNIC; exhibitions; koncalina; manhattan; ministry of foreign affars; nation branding; new york; nyc; public diplomacy; usa; černý