Název:
Umělá inteligence pro deskovou hru Patchwork
Překlad názvu:
Artificial intelligence for Patchwork board game
Autoři:
Chudoba, Michal ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Zelinka, Mikuláš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma umělá inteligence ve hře Patchwork. Zabývá se jak samotnou implementací hry a počítačem řízeného hráče, tak i přístupem, který byl brán k dosažení kompetentního protivníka. Vyvinutý program umožňuje hru uživatele s různými druhy protivníka, ale také dává ukázku simulace hráčů mezi sebou. Byla provedena analýza, zda je výhodné, či nevýhodné začínat hru.Bachelor thesis on the topic of artificial intelligence in the game Patchwork. It deals with the actual implementation of the game and the computer-controlled player, as well as approach that was taken to get a com- petent opponent. The developed program allows the user to play against different types of opponent, but it also gives a demonstration of simulation between pla- yers. An analysis was made as to whether it was advantageous or disadvantageous to start the game.
Klíčová slova:
umělá inteligence|hra|Patchwork; artificial intelligence|game|Patchwork