Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělá inteligence pro deskovou hru Patchwork
Chudoba, Michal ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Zelinka, Mikuláš (oponent)
Bakalářská práce na téma umělá inteligence ve hře Patchwork. Zabývá se jak samotnou implementací hry a počítačem řízeného hráče, tak i přístupem, který byl brán k dosažení kompetentního protivníka. Vyvinutý program umožňuje hru uživatele s různými druhy protivníka, ale také dává ukázku simulace hráčů mezi sebou. Byla provedena analýza, zda je výhodné, či nevýhodné začínat hru.
Růst dřevin a jejich okus při různých způsobech ošetření proti buřeni na LS Ledeč nad Sázavou
Chudoba, Michal
Cílem této kvalifikační práce bylo sledovat růst a monitorovat okus dřevin, při rozdílném způsobu ošetření proti buřeni na vybraných kulturách na revíru Melechov LS Ledeč nad Sázavou, LČR S.p.. V blízkém přirozeném zmlazení byl na transektech sledován prostý okus zvěře. Měření probíhalo ve dvou porostech, obě plochy byli ošetřeny devíti druhy ochrany. Při hodnocení jednotlivých typů ošetření byly sledovány tyto ukazatele: celkový přírůst, celková výška, poškození jedinců okusem, mortalita a cena. Interpretace hodnocení je vždy ovlivněna vahou jednotlivých ukazatelů, které vlastník lesa upřednostní. Na ploše 5P se jako nejvhodnější jevilo ošetření HO = herbicidem kolem stromků. Na ploše 3S bylo jako nejlepší vyhodnoceno ošetření HC = herbicidem celá plocha. Procento poškození okusem bylo průměrně u všech typů ošetření na ploše 5P – 21,5 % a na ploše 3S – 10,67 %. Výsadby smrku ztepilého byli poškozeny více než semenáče rostoucí v přirozené obnově.

Viz též: podobná jména autorů
1 Chudoba, M.
5 Chudoba, Martin
2 Chudoba, Matěj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.