Název:
Postoj generace Z k šokující reklamě
Překlad názvu:
Generation Z' s attitude to shocking advertising
Autoři:
Procházka, Ondřej ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na generaci Z a její postoj k šokující reklamě. Teoretická část se nejprve věnuje vymezení pojmu reklama a šokující reklama. Dále představuje generaci Z, její specifika a klíčové postoje. Praktická část práce popisuje výzkum postojů, který probíhal formou hloubkových rozhovorů s deseti respondenty. V závěru jsou představeny hlavní zjištění plynoucí z výzkumu ve formě osmi klíčových postojů, které generace Z vůči šokující reklamě zastává.This bachelor thesis focuses on Generation Z and its attitude towards shock advertising. The theoretical part is firstly devoted to the definition of advertising and shock advertising. Next, it introduces Generation Z, its specifics and key attitudes. The practical part of the thesis describes the attitudinal research through in-depth interviews with ten respondents. Finally, the main findings from the research are presented in the form of eight key attitudes held by Generation Z towards shocking advertising.
Klíčová slova:
generace Z; hloubkový rozhovor; postoje; reklama; shockvertising; výzkum postojů; šokující reklama; advertising; attitude research; attitudes; Generation Z; in-depth interview; shockvertising