Název: Fenomén influencer marketingu: Content Houses
Překlad názvu: New phenomenon in influencer marketing: Content Houses
Autoři: Vítová, Lucía ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: content houses; influencer; influencer marketing; sociální sítě; content houses; influencer; influencer marketing; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet