Název:
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of marketing environment in company ACR auto, a.s.
Autoři:
BLÁHOVÁ, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.This bachelor thesis analyses the marketing environment of company ACR auto, a.s. and submits improvement proposals of the current situation. The thesis is devided into two parts, theoretical and practical.
Klíčová slova:
4P; analýza marketingového prostředí; finanční analýza; Marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza.; 4P; financial analysis; Marketing; marketing environment; marketing environment analysis; Porter's Five Forces analysis; STEP analysis. Citace: BLÁHOVÁ, Simona. Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14966