Original title:
Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.
Translated title:
Analysis of marketing environment in company ACR auto, a.s.
Authors:
BLÁHOVÁ, Simona Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky dané problematiky a druhá část se zaměřuje na praktické zpracování jednotlivých analýz. Závěr práce obsahuje zhodnocení současného marketingového prostředí firmy a opatření na zlepšení stávající situace.This bachelor thesis analyses the marketing environment of company ACR auto, a.s. and submits improvement proposals of the current situation. The thesis is devided into two parts, theoretical and practical.
Keywords:
4P; financial analysis; Marketing; marketing environment; marketing environment analysis; Porter's Five Forces analysis; STEP analysis.; 4P; analýza marketingového prostředí; finanční analýza; Marketing; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza. Citation: BLÁHOVÁ, Simona. Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14966