Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Pavlicová, Martina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se věnuje současné on-line marketingové komunikaci začínající firmy Eldomed s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny základní marketingové pojmy, na které je navázáno v části analytické. Analytická část obsahuje popis současné situace a relevantní analýzy. Na základě informací z provedených analýz je zpracována návrhová část, která obsahuje návrh vhodných opatření, které pomohou k dosažení hlavního cíle práce.
This bachelor thesis deals with the current online marketing communication of the starting company Eldomed s.r.o. The theoretical part of the thesis defines the basic marketing concepts, which is linked to the analytical part. The analytical part contains a description of the current situation and relevant analysis. Based on the information from the performed analyzes, a design part is prepared, which contains a proposal of suitable measures that will help to achieve the main goal of the work.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; on-line marketing; communicate mix; marketing; marketing communication; marketing mix; on-line marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208102