Název:
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of the Sports Centre
Autoři:
Neugebauer, Karel ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V této bakalářské práci je zanalyzována společnost GladiatorsZone v Ivančicích, která je na trhu již od roku 2014. První kapitola je věnována vysvětlení elementárních prvků marketingu, které bude potřeba pochopit pro využití v následujících kapitolách. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, zjištění marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Ve třetí části jsou spojeny všechny dosažené poznatky, na jejich základě jsou pak předloženy náměty a možnosti, které by mohly vést k vyšší návštěvnosti, větší spokojenosti zákazníků, a tím pak ke zlepšení postavení společnosti na trhu.
This bachelor thesis analyses the company Gladiator zone in Ivančice, which has been on the market since 2014. The first chapter is devoted to explaining the elemental elements of marketing that will need to be understood for use in the following chapters. The second part is focused on the analysis of the company, where the determination of the marketing situation of the company and a survey of customer satisfaction are carried out. The third part combines all the lessons learned on the basis of which ideas and possibilities are proposed to improve customer attendance and satisfaction and the market position of the company.
Klíčová slova:
cena; Marketing; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; reklama; advertising; Marketing; marketing mix; price; promotion; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208097