Original title:
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of the Sports Centre
Authors:
Neugebauer, Karel ; Wagnerová, Hana (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V této bakalářské práci je zanalyzována společnost GladiatorsZone v Ivančicích, která je na trhu již od roku 2014. První kapitola je věnována vysvětlení elementárních prvků marketingu, které bude potřeba pochopit pro využití v následujících kapitolách. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, zjištění marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Ve třetí části jsou spojeny všechny dosažené poznatky, na jejich základě jsou pak předloženy náměty a možnosti, které by mohly vést k vyšší návštěvnosti, větší spokojenosti zákazníků, a tím pak ke zlepšení postavení společnosti na trhu.
This bachelor thesis analyses the company Gladiator zone in Ivančice, which has been on the market since 2014. The first chapter is devoted to explaining the elemental elements of marketing that will need to be understood for use in the following chapters. The second part is focused on the analysis of the company, where the determination of the marketing situation of the company and a survey of customer satisfaction are carried out. The third part combines all the lessons learned on the basis of which ideas and possibilities are proposed to improve customer attendance and satisfaction and the market position of the company.
Keywords:
advertising; Marketing; marketing mix; price; promotion; sales promotion; cena; Marketing; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/208097