Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, především na podporu prodeje a reklamu společnosti Binderberger CZ s.r.o. Práce je rozdělena na do tří částí, z nichž první je zaměřena na teoretické poznatky. Druhá část práce představuje a vyhodnocuje současný stav podniku a jeho okolí, přičemž je rozšířena o strukturované rozhovory a pozorování. Poslední část tvoří návrhy na úpravu marketingové komunikace, tyto návrhy vychází z analýz provedených v druhé části.
The bachelor thesis is focused about marketing communication, especially on sales promotion and advertising of the company Binderberger CZ s.r.o. The thesis is divided into three parts, while the first part is focused on theory. The second part of the thesis presents and evaluates the current state of the company and its surroundings, while it is extended by structured interviews and observation. The last part consists of proposals for improving of marketing communication, these proposals are based on analyses performed in the second part.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Podpora prodeje; reklama; advertising; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; Sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208057