Original title:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of Company
Authors:
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, především na podporu prodeje a reklamu společnosti Binderberger CZ s.r.o. Práce je rozdělena na do tří částí, z nichž první je zaměřena na teoretické poznatky. Druhá část práce představuje a vyhodnocuje současný stav podniku a jeho okolí, přičemž je rozšířena o strukturované rozhovory a pozorování. Poslední část tvoří návrhy na úpravu marketingové komunikace, tyto návrhy vychází z analýz provedených v druhé části.
The bachelor thesis is focused about marketing communication, especially on sales promotion and advertising of the company Binderberger CZ s.r.o. The thesis is divided into three parts, while the first part is focused on theory. The second part of the thesis presents and evaluates the current state of the company and its surroundings, while it is extended by structured interviews and observation. The last part consists of proposals for improving of marketing communication, these proposals are based on analyses performed in the second part.
Keywords:
advertising; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; Sales promotion; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/208057