Original title:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of Company
Authors:
Svobodová, Anežka ; Havíř, David (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku online marketingové komunikace společnosti Sýry & Vína Večerka. Věnuje se především podpoře prodeje a reklamě. Práce se zakládá na poznatcích popsaných v první, teoretické části práce. Analytická část zkoumá a vyhodnocuje současný stav společnosti, konkurenčních firem a na závěr je doplněná o marketingový výzkum. Na základě získaných výsledků analýz jsou navrženy změny na úpravu online marketingové komunikace.
The bachelor’s thesis focuses on the subject of online marketing communication of the company Sýry & Vína Večerka. It aims particularly at sales promotion and advertising. The thesis is based on the information described in the first, theoretical part of the thesis. The practical part examines and evaluates the current state of company, competing companies and at the end is supplemented by marekting research. Based on the obtained results from analyses, changes are suggested to adjust the online communication mix.
Keywords:
advertising; digital marketing; marketing; online marketing communication; sales promotion; digitánlí marketing; marketing; online marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/208055