Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Rozmahelová, Tereza ; Procházka, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací spolku inBalance, zejména problematikou podpory prodeje a reklamy. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie marketingu z oblasti marketingové komunikace, komunikačního mixu, a především podpory prodeje a reklamy. Analytická část práce se pak věnuje pohledu na současný stav spolku, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. Závěrečná kapitola poté představuje na základě provedených šetření vlastní návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace spolku.
Bachelor thesis pursues the marketing communication of inBalance club, particularly the sales promotion and advertising. First part focuses on the theoretical area of marketing communication, communication mix and mainly sales promotion and advertising. Analytical part is devoted to the status quo of inBalance club, competition analysis and marketing research. Based on extensive research, the final chapter presents own suggestions and recommendations that should lead to improvements of inBalance club's marketing communication.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama; spolek; advertising; club; communication mix; Marketing; marketing communication; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208021