Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti s chovatelskými potřebami. Ve společnosti je marketingová komunikace značně zanedbána. V této práci bude analyzována velká část marketingové komunikace, větší pozornost bude však věnována reklamě a osobnímu prodeji, jelikož tvoří podstatnou část komunikačního mixu. V závěru práce budou navrhnuta zlepšení, která by měla vést ke zvýšení počtu prodejů, především díky navýšení spokojenosti a loajality stálých zákazníků a zvýšení počtu zákazníků nových.
This bachelor thesis deals with the issue of sales promotion and advertising of a pet supplies company. In the company, marketing communication is largely neglected. In this thesis, a large part of marketing communication will be analyzed, but more attention will be paid to advertising and personal selling, as they form an essential part of the communication mix. The thesis will conclude by suggesting improvements that should lead to an increase in the number of sales, mainly due to an increase in the satisfaction and loyalty of regular customers and an increase in the number of new customers.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; reklama; advertising; Marketing; marketing communication; personal selling; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208020