Název:
Marketingový mix
Překlad názvu:
Marketing Mix
Autoři:
Štěpánková, Barbora ; Kajfošová, Iveta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem Punčového Baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části jsou definovány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část obsahuje popis a analýzu aktuálního stavu podniku. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.
This bachelor thesis deals with the marketing mix of company Punčový Bar a XFactory Group s.r.o. The work is divided into three main sections. The theoretical section defines the most important marketing concepts. The analytical part contains a description and analysis of the current state of the company. In the design part, based on the analysis, suggestions are made to improve the company´s marketing mix.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; SWOT analýza; vánoční trhy; Christmas markets; marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207970