Original title:
Marketingový mix
Translated title:
Marketing Mix
Authors:
Štěpánková, Barbora ; Kajfošová, Iveta (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovým mixem Punčového Baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V teoretické části jsou definovány nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část obsahuje popis a analýzu aktuálního stavu podniku. V návrhové části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.
This bachelor thesis deals with the marketing mix of company Punčový Bar a XFactory Group s.r.o. The work is divided into three main sections. The theoretical section defines the most important marketing concepts. The analytical part contains a description and analysis of the current state of the company. In the design part, based on the analysis, suggestions are made to improve the company´s marketing mix.
Keywords:
Christmas markets; marketing; marketing mix; SWOT analysis; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; vánoční trhy
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/207970