Original title:
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Translated title:
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Authors:
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (advisor) ; Gullová, Soňa (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.This thesis deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture. It is focused on L'ORÉAL Co.
Keywords:
culture; L'ORÉAL; organization; kultura; L'ORÉAL; organizace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/9058