Název:
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Překlad názvu:
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Autoři:
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.This thesis deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture. It is focused on L'ORÉAL Co.
Klíčová slova:
kultura; L'ORÉAL; organizace; culture; L'ORÉAL; organization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9058