Název:
Návrh rozvoje nové značky pro vlastní podnikatelský projekt
Překlad názvu:
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Autoři:
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na strategický rozvoj mé značky, Pastelle Apparel, která se pohybuje na trhu se stylovým, značkovým oblečením. Značka se nachází na úplném začátku své existence, proto tato práce postihuje veškeré aspekty jejího vzniku, společně s kompletní vizí její realizace. K dosažení a navržení konečné podoby značky je využita řada teoretických modelů a výzkumných metod zaměřených jednak na samotný koncept značky, na charakter zákazníka, jejich vnímání naší značky a následně náhled na konkurenci na tomto trhu. Výsledky a uplatněné metodika jsou klíčové pro realizaci a navržení konečné podoby mé značky.
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Klíčová slova:
aesthetic; Brand; brand building; brand identity; communication; competition; customers; design; strategy; streetwear; budování značky; design; estetika; identita značky; komunikace; konkurence; strategie; streetwear.; Značka; zákazníci
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207110