Original title:
Marketingový mix podniku
Translated title:
Marketing Mix of a Company
Authors:
Doseděl, Dominik ; Milichovský, František (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Vranovská pláž s.r.o. Teoretická část udává definice základních pojmů jak marketingového mixu, tak dalších analýz, díky kterým je možné dosáhnout zlepšení úspěšnosti společnosti. Analytická část obsahuje analýzu nynější-ho stavu firmy a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou navrhnuty změny, díky kterým nastane zlepšení nynější situace společnosti a jejího marketingového mixu.
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company Vranovská pláž s.r.o. The theoretical part gives definitions of basic concepts of both the marketing mix and other analyzes that can be used to improve the company's success. The analytical part contains an analysis of the current state of the company and its marketing mix. The last part proposes changes that will improve the current situation of the company and its marketing mix.
Keywords:
accomodation; camp; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; service; cena; kemp; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; služba; ubytování
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206481