Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
The main purpose of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Hustopečská mandlárna s.r.o. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of the chosen topic. The following section is devoted to the analytical part, where analyses of the marketing mix and communication mix are performed, as well as the analyses of the microenvironment and macroenvironment. It also includes marketing research, which consists both of a qualitative and quantitative approach. Based on the findings of the research suggestions of on-line marketing communication tools are recommended to improve the communication of the company with the public.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingový průzkum; online marketingová komunikace; webová stránka; communication mix; marketing; marketing research; online marketing communication; web site
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205993