Název:
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Překlad názvu:
Marketing Mix during the Company's Expansion into the Hungarian Market
Autoři:
Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu.
This diploma thesis is focused on marketing mixture of Czech company, which is operating on B2C and B2B markets and optimalization of this company to Hungarian B2C market. The first part of this diploma thesis is focused on problematics and goals of this thesis. Theoretical part defines basics of marketing, marketing mix, company analysis and its surroundings. Next part of the thesis is focused on analytics and characteristics of current status of the company and Hungarian market. The last part of the thesis is focused on suggestions and optimalization of marketing mixture for established e-portfolio with main goal of successful infiltration to hungarian market and get results leading to the introduction and stabilization of the brand on the hungarian market.
Klíčová slova:
analýza prostředí podniku; b2c trh; Expanze; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Maďarsko; ořechová másla; SWOT analýza; b2c market; business environment analysis; Expansion; Hungary; marketing; marketing communication; marketing mixture; nut spread; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205992