Název: Jak děti předškolního věku rozumějí obrázkovým příběhům
Překlad názvu: How preschoolers understand pictorial stories
Autoři: Onderková, Lucie ; Koželuhová, Eva (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: porozumění; předškolní vzdělávání; čtenářská pregramotnost; comprehencion; preschool education; reading pre-literacy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172589

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502733


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet