Název:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
The purpose of the master's thesis "Marketing Strategy of the Selected Company" is to propose a marketing strategy for a selected IT company. The theoretical part deals with small and medium companies, their definition and limitations, as well as strategic analysis, marketing strategy and marketing research. The analytical part provides an analysis of the selected company, which is focused on external and internal environment of the selected IT company. Based on this analysis a SWOT analysis is performed. Then quantitative research is performed and afterwards a specific marketing strategy is proposed based on the analytical part and quantitative research. At the end of the work, the contribution of the proposals is evaluated.
Klíčová slova:
komunikační mix; Malé a střední podniky; marketingová strategie; marketingový mix; McKinseyho model 7S; PESTE; Porterův model konkurenčního prostředí; strategická analýza; SWOT analýza; communication mix; marketing mix; marketing strategy; McKinsey 7S model; PESTE; Porter´s model of competitive environment; Small and middle-sized enterprises; strategic analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205087