Název:
Public relations 1. FK Příbram
Překlad názvu:
Public relations 1. FK Příbram
Autoři:
Bauerová, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Public relations 1. FK Příbram Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů a aktivit public relations, které fotbalový klub 1. FK Příbram využívá, jak při komunikaci s fanoušky, tak při komunikaci s partnery. Na základě analýzy nástrojů předložím návrhy, tak aby komunikace prostřednictvím public relations byla efektivnější a úspěšnější. Metody: Pro uskutečnění zvoleného cíle jsem jako metodu použila případovou studii, která mi pomohla k získání detailních informací. Sběr dat byl zrealizován pomocí analýzy textů, dokumentů a neformálního rozhovoru. Výsledky: Výsledky práce jsou přehledně shrnuty v praktické části diplomové práce. Na základě získaných poznatků jsem vytvořila návrhy a doporučení na zlepšení kvality komunikace s fanoušky a zástupci médií. Největší nedostatky byly nalezeny v absenci tiskového mluvčího. Klíčová slova:public relations, obchodní společnost, vztahy s médiiTitle: Public relations 1. FK Příbram Objectives: The objective is analysis and assessment tools and activities Public Relations, which football club 1. FK Pribram uses, both in communication with fans and interact with their partners. Based on the analysis tool will suggest scheme so that communication by Public relations have been effective and successful. Methods: To acheave goals was chosen the case study method, which helped to get detail information. Data collection was performed using the analysis of texts, documents and informal interview. Resulst: Results of the work are summarized in the practical part. Based on the knowledge I have developed references and recommendations to improve the quality of communication with fans and media representatives Keywords: public relations, business company, media relations
Klíčová slova:
obchodní společnosti; PR; vztahy s médii; Business company; Media relations; Public Relations