Název:
Marketingová komunikace Citibank v letech 2008-2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi
Překlad názvu:
Marketing communication of Citibank focused on outdoor and event promotion in 2008-2009
Autoři:
Špina, Adam ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Marketingová komunikace Citibank v letech 2008 - 2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi" pojednává o marketingové komunikaci banky Citi v České republice v uvedeném období. Jejím cílem je popsat a srovnat východiska, cíle, použitá média a vizuální zpracování reklamních materiálů v komunikačních kampaních; důraz je kladen též na korelace sdělení s identitou značky, která je zevrubně popsána v úvodní části práce. Nedílnou součástí je výzkum, jehož cílem je otestovat povědomí veřejnosti o značce a vybrané vizuály kampaně k ověření efektivity komunikace.Diploma thesis "Marketing communication of Citibank focused on outdoor and event promotion in 2008-9" deals with the marketing communication of the bank Citi and it's brand on the Czech market during specified period. The aim is to describe and compare starting points, goals, media and visuals used in the communication campaigns; special attention is paid to the correlation between messages and brand identity which is discussed in-depth in the opening chapter. The evaluation is also confirmed by a research to further investigate brand awareness and few important aspects of particular advertisements.