Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Citibank v letech 2008-2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi
Špina, Adam ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace Citibank v letech 2008 - 2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi" pojednává o marketingové komunikaci banky Citi v České republice v uvedeném období. Jejím cílem je popsat a srovnat východiska, cíle, použitá média a vizuální zpracování reklamních materiálů v komunikačních kampaních; důraz je kladen též na korelace sdělení s identitou značky, která je zevrubně popsána v úvodní části práce. Nedílnou součástí je výzkum, jehož cílem je otestovat povědomí veřejnosti o značce a vybrané vizuály kampaně k ověření efektivity komunikace.
Rozhlas na rozcestí trhu a veřejného zájmu - politická ekonomie hudby na stanici Český rozhlas Radiožurnál
Špina, Adam ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Diplomová práce pojednává o hudební dramaturgii nejposlouchanější veřejnoprávní stanice Českého rozhlasu - Radiožurnálu a zasazuje ji do kontextu politicko-ekonomických vztahů, které na ni působí. Podoba hudby na Radiožurnálu byla předmětem dlouhodobé kritiky ze strany odborné i široké veřejnosti, jež vyústila v prosinci 2011 ve veřejný seminář pořádaný regulátorem - Radou Českého rozhlasu. Práce mapuje tradiční požadavky na média veřejné služby a jejich proměnu spojenou s liberalizací trhu, digitalizací a nástupem nových médií. Z hlediska hudby je diskutována její společenská funkce, její vztah k veřejnoprávním médiím a normativní požadavky, které jsou na média v souvislosti s kulturou a hudbou kladeny. Pro srovnání je hudební složka porovnávána s vysíláním komerčních celoplošných rozhlasových stanic (Impuls a Evropa 2), pro něž platí jen marginální zákonné požadavky. Práce rovněž popisuje veřejnou diskuzi o podobě vysílání a abstrahuje argumenty kritiky. Často zmiňovanými problémy bylo mimo jiné například časté opakování jednotlivých skladeb i interpretů, příliš úzký záběr v repertoáru umělců obsažených v databázi či celková zastaralost hudebního fondu, která nepřispívá k povznášení veřejného vkusu a podpoře české kulturní identity. Pravdivost těchto domněnek pak spolu s proměnou hudební dramaturgie v...
Marketingová komunikace Citibank v letech 2008-2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi
Špina, Adam ; Köppl, Daniel (oponent) ; Báča, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce "Marketingová komunikace Citibank v letech 2008 - 2009 se zaměřením na venkovní reklamu a komunikaci událostmi" pojednává o marketingové komunikaci banky Citi v České republice v uvedeném období. Jejím cílem je popsat a srovnat východiska, cíle, použitá média a vizuální zpracování reklamních materiálů v komunikačních kampaních; důraz je kladen též na korelace sdělení s identitou značky, která je zevrubně popsána v úvodní části práce. Nedílnou součástí je výzkum, jehož cílem je otestovat povědomí veřejnosti o značce a vybrané vizuály kampaně k ověření efektivity komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.