Název: Nová média jako klíčový faktor volebního marketingu
Překlad názvu: New media as a key factor of electoral marketing
Autoři: Dohnal, Vojtěch ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Kubánek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; nová média; volby; elections; merketing; new media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69616

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-500492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet