Název:
Aktivní dovolená v rakouských Alpách - marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Překlad názvu:
Active holiday in the Austrian Alps - Marketing projekt of utilization pension Appartements Auf Wind
Autoři:
Lišková, Magdalena ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 2 Název: Aktivní dovolená v rakouských Alpách - Marketingový projekt využití penzionu Appartemens Auf Wind Cíle: Tato práce navrhuje jednu z možností, jak se vyrovnat s kritickými měsíci v penzionu Appartements Auf Wind. Zabývá se tvorbou čtyř zájezdů aktivní dovolené v oblasti Stubai, kde se penzion nachází. Každý zájezd je koncipován tak, aby se využilo maximální kapacity penzionu a dokázal tak pokrýt veškeré měsíční náklady pronajímatele. Metody: Situační analýza, SWOT analýza. Výsledky: Provedena zevrubná analýza současné situace penzionu, rozebrány nedostatky současného stavu penzionu a navrženy čtyři tematické zájezdy pro zvýšení klientely penzionu a pokrytí nákladů penzionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.3 Title: Active holiday in the Austrian Alps - Marketing project of utilization pension Appartemens Auf Wind Goals: This work suggests one of the possibilities, how to deal with critical months in pension Appartements Auf Wind. It includes the creation of four trips of active holiday in the Stubai, where the guest house is located. Each trip is designed to make use of the maximum capacity of the house and was able to cover all monthly costs of landlord. Methods: Situation analysis, SWOT analysis. Results: Performed a detailed analysis of the current situation of the pension, discussed the shortcomings of the current state pension and designed four thematic tours to increase clients' pension and pension cover. Keywords: Tourism, programming, marketing mix, pricing.
Klíčová slova:
aktivní dovolená; Cestovní ruch; marketingový mix; tvorba cen; tvorba programů; active holidays; marketing mix; pricing; programming; Tourism