Název: Self-efficacy a syndrom vyhoření u vyučujících základních škol
Překlad názvu: Self-efficacy and burnout syndrome among teachers in primary schools
Autoři: Topková, Petra ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Trpišovská, Dobromila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: sociální opora; syndrom vyhoření; učitelská self-efficacy; vyučující základních škol; burnout syndrome; primary school teachers; social support; teacher self-efficacy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78911

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-499482


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet