Original title: Formativní hodnocení
Translated title: Formative Assessment
Authors: Laufková, Veronika ; Starý, Karel (advisor) ; Šalamounová, Zuzana (referee) ; Kratochvílová, Jana (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: assessment as learning; assessment for learning; criteria; equity in education; feedback; formative assessment; learning goals; multiple-case study; peer assessment; self-assessment; formativní hodnocení; hodnocení jako učení; hodnocení pro učení; kritéria hodnocení; sebehodnocení; spravedlivost hodnocení; vrstevnické hodnocení; vícepřípadová studie; výchovně-vzdělávací cíle; zpětná vazba

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/83869

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-495140


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-09


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share